fredag 18 maj 2012

Kosläpp och potatissäck!

Den här dagen började bra. Mötte upp min samtalskontakt på företagshälsan och berättade om hur jag tänker och tycker om saker och ting, och bara att jag tagit vissa beslut verkar ha fått mig att må litet bättre. Jag såg mer pigg och avslappnad ut sa hon, och det känns ju fint att höra även om man vissa dagar känner sig som en säck potatis.



Sen drog vi på kosläpp med ungarna och det mina vänner, det var ju en rätt sjuk upplevelse. Inte korna, koskitlukten eller själva släppet i sig. Men folkmängden. En hel åker med bilar, dessutom flera hundra meter av bilar parkerade efter vägen. I såna här folksamlingar ska man aldrig upphöra att förvånas. Vuxna människor som tränger sig före i kön, folk som knuffas för att se kossorna bättre än ens tre och fyraåriga barn. Nåväl, det var en upplevelse.








Inga kommentarer: