tisdag 13 september 2011

Sa du... fyra?! år!


Även om jag varit en högst närvarande mamma då jag varit hemma väldigt mycket och länge med mina barn känner jag mig som ett stort frågetecken när det kommer till det här med att vi numera har en fyraåring här hemma. Den där kloka lilla figuren som månar så om sina små vänner och som skriver bokstäver och gör avancerade ritningar av än det ena och än det andra. Han som hoppar upp på cykeln och kör runt, runt förrådet mitt på gården. Är det min son? Den där lilla gnyende försiktiga bebisen som knappt ens sa pip? Han med fjunigt hår och väldigt mycket gulsot? Hur gick det egentligen till när han växte och blev så stor som han är nu? Som sagt. FYRA. ÅR. IDAG.

1 kommentar:

Malin sa...

Visst är det ofattbart. Pratade med Emil igår om att dessa 07:or går i ettan om tre år. DET orkar jag inte ens tänka på.