torsdag 18 augusti 2011

Overload.

På någon timme hade jag fått veta att en kollega skulle sluta och att jag ska ta hennes tjänst det här året. Det betyder att jag är klasslärare från och med måndag och jag har inte hunnit sätta mig in i så mycket alls - tack och lov kan jag stället sedan innan så det andra får man ta som det kommer. Det är spännande och chockartat men jätteroligt, det är ju trots allt just precis det jag verkligen har velat medan jag harvat mig runt på andra ställen inom det pedagogiska området.

Hjärnan har varit så full av snurrande tankar att jag t o m valde att ställa mig på crosstrainern och köra ett 35-minuterspass. Första gången sedan OP nu och det kändes helt okej, kroppen börjar hänga med igen. HURRA för det!

1 kommentar:

Malin sa...

MEN grattis!! SÅ himla roligt. Grattis, grattis, grattis!